November 15, 2010

Dier terIstimeWa


Dia Hanani.. Dia rumet saya utk semester 2 waktu saya bergelar TESLIAN dulu.. Dia baik sangat.. Sangat memahami.. Sangat senang mendengar celoteh saya.. Dia teman "nepik" saya.. Byak kenangan saya dengan dia. Sepanjang pendudukan saya kat hostels, dia lah rumet saya yang terbaek.. 

kenangan yang paling x boleh lupa bila kami satu bilik tido dan wake up pukul 12 tgahri.. Oh My God!! sangat tidak sopan.. 

saya paling suker tyme tengok muvie dengan dia. especially muvie seram dan byak adegan2 suspenss.. waktu itulah kitorang sume mengadakan pertandingan "soro sapo paling derah".. 

yang paling lucu tentang rumet saya nie bila mai tang dinner.. beli baju itu.. beli baju ini.. alter sana alter sini.. hahaha.. byak bnda yang dia buat tang nie.. beli itu beli ini.. Dia rela menghabiskan duet nk beli baju just for dinner.. aiyoyo!! paling utama rumet saya nie seorang yang sgt suka pada make-up... full stop!! jgn ajk dia ngomong sal make-up... 

hari tue waktu buufday dia yang jatuhnya pada 4hb Disember.. kitorang kononya wat la a little bit surprise.. belikan dia beg.. nk dptkan beg tue bukan mudah.. kitorang round satu MegaMall.. semata2 nk cari beg warna putih yang sesuai dgn citarasa dia yang ala2 Datin.. Vogue gituu... Nk dibestkan lagi.. kitorang pi celebrate kat KFC yang plng jauh dari UiTM Qwantan yakni yang kat dalam MegaMall.. we call it as the pinkish day.. 


JannahNani, IzwaniZuraKak WeAina

Ucapan Aina untuk Hanani...

Nani, aque nk mtok maap kalu sepanjang perkenalan kiter ni aq ade wat saloh nga mu ( memam ade ).. Thanks sebab jadik rumet aque yg terbaek selama stu sem area 6 bln x sapa.. Thanks jugok sebab mu sudi dgr mslah aque.. thanks jugok ats sgala  nshat mu wi ko aq.. Aque sayam mu... walau mne pom aq, aq hope mu jgn lupo ko aq.. hope our friendship last for eber... 


No comments: